Primăria Bănişor,
județul Sălaj

Harta
  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • Plăți Online
    • Autentificare utilizator
    • Înregistrare utilizator nou PF/PJ
    • Plată fără autentificare
    • Plată Amenzi FD
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Lista functiilor din aparatul de specialitate al primarului comunei banisor la 31 martie 2018
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII NR. 52/2003 PE ANUL 2017
    • RUTI
    • Lista functiilor din aparatul de specioalitate al primarului la 30.09.2018
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

Dispozițiile Autorității Executive (2016)

  • Monitorul Oficial Local
  • Dispozițiile Autorității Executive (2016)
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2014
  • 2012
  • Dispozițiile Autorității Executive (2016)

    30/12/2016 Dispozitia nr.140 privind desemnarea domnișoarei Predoiu Olimpia-Eugenia, consilier debutantla primăria comunei Bănișor ca responsabil de achizițiile publice

    16/12/2016 Dispoziția nr 134 privind convocarea Consiliului local în ședință ordinară

    29/11/2016 Dispoziția nr. 132 privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii

    29/11/2016 Dispoziția nr. 130 privind convocarea Consiliului local în ședință extraordinară

    23/11/2016 Dispoziția nr. 127 privind stabilirea dreptului la ajutorul pentru încălzirea locuinței cu lemne, cărbuni, combustibili petrolieri, familiilor și persoanelor singure pentru sezonul rece 1 noiembrie 2016- 1 martie 2017

    22/11/2016 Dispoziția nr. 126 privind organizarea comisiei comunale pentru verificarea lucrărilor de deszăpezire efectuat în perioada rece 2016-2017

    18/11/2016 Dispoziția nr. 125 privind organizarea comisiei pentru recepția materialului de deszăpezire

    11/11/2016 Dispoziția nr. 124 privind stabilirea locurilor speciale pentru afișaj electoral în vederea organizării alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2016

    08/11/2016 Dispoziția nr. 123 privind desemnarea persoanei responsabile pentru activitatea de deszăpezire pe sectoarele de drumuri județene ce sunt date prin convenție comunei Bănișor pe perioada de iarnă 2016-2017

    04/11/2016 Dispoziția nr. 122 privind convocarea Consiliului local în ședință extraordinară

    02/11/2016 Dispoziția nr. 121 privind modificarea articolului 1 al dispoziției nr. 97/28.09.2016 privind acordarea alocației pentru susținerea familiei

    02/11/2016 Dispoziția nr. 120 privind aprobarea ajutorului pentru încălzirea locuinței cu lemne, cărbuni, combustibili petrolieri, beneficiarilor de ajutor social, conform Legii nr.416/2001

    02/11/2016 Dispoziția nr.119 privind aprobarea ajutorului pentru încălzirea locuinței cu lemne, cărbuni, combustibili petrolieri, beneficiarilor de ajutor social, conform Legii nr. 416/2001

    31/10/2016 Dispoziția nr.118 privind acordarea indemnizației de însoțitor pentru persoana cu handicap grav Cristuțiu Florian

    31/10/2016 Dispoziția nr.117 privind acordarea dreptului la ajutor social pentru persoana singură Mag Ioan

    31/10/2016 Dispoziția nr.116 privind reluarea alocației pentru susținerea familiei

    31/10/2016 Dispoziția nr. 115 privind reluarea dreptului la ajutor social pentru familia Gordan Fizeșan Aurel

    27/10/2016 Dispoziția nr.114 privind reorganizarea comisiei comunale pentru recepția lucrărilor de investiții și serviciilor efectuate din bugetul local

    27/10/2016 Dispoziția nr. 113 privind reorganizarea comisiei comunale pentru recepția bunurilor și materialelor

    24/10/2016 Dispoziția nr.112 privind modificarea sumelor defalcate din taxa pe valoare adăugată pentru finanțarea cheltuielilor descentralizate (110202) și virări de credite în cadrul aceluiași capitol bugetar pe trimestrul IV 2016

    17/10/2016 Dispoziția nr.109 privind convocarea Consiliului local în ședință ordinară

    17/10/2016 Dispoziția nr.108 privind constituirea comisiei pentru probleme de apărare

    13/10/2016 Dispoziția nr. 107 privind încetarea contractului de muncă pentru asistentul personal Pop Maria

    30/09/2016 Disp nr.101 privind acordarea tichetului social pentru stimularea participării în învățământul preșcolar

    30/09/2016 Disp nr.102 privind acordarea tichetetului social pentru stimularea participării în învățământul preșcolar

    30/09/2016 Disp nr.103 privind acordarea tichetului social pentru stimularea participării în învățământul preșcolar

    30/09/2016 Disp nr.104 privind acordarea indemnizatiei de însoțitor pentru persoana cu handicap grav Ardelean Sofia

    30/09/2016 Disp nr.105 privind incetarea dreptului la alocație pentru susținerea familiei

    30/09/2016 Disp nr.106 privind acordarea tichetului social pentru stimularea participării în învățământul preșcolar

    30/09/2016 Disp nr.100 privind acordarea tichetului social pentru stimularea participării în învățământul preșcolar

    30/09/2016 Disp nr.99 privind acordarea tichetului social pentru stimularea participării în învățământul preșcolar

    29/09/2016 Disp nr.98 privind aprobarea ajutorului de incalzire

    28/09/2016 Disp nr.97 privind acordarea alocatiei de susținere a familiei

    27/09/2016 Disp nr.96 privind constituirea comisiei de examen

    21/09/2016 Disp nr.95 privind aprobarea ajutorului de incalzire

    21/09/2016 Disp nr.94 privind aprobarea ajutorului de incalzire

    21/09/2016 Disp nr.93 privind convocarea consiliului local

    15/09/2016 Disp nr.92 privind numirea indrumatorului de stagiu

    15/09/2016 Disp nr.91 privind numirea in functie

    07/09/2016 Disp nr.90 privind virarea de credite

    06/09/2016 Disp nr.89 privind organiz comisiei comunale

    02/09/2016 Disp nr.88 privind incetarea contractului de muncă

    02/09/2016 Disp nr.87 privind incetarea contractului de muncă

    01/09/2016 Disp nr.86 privind numirea comisiei de evaluare

    31/08/2016 Disp nr.85 privind suspendarea dreptului

    31/08/2016 Disp nr.84 privind incetarea dreptului

    31/08/2016 Disp nr.83 privind suspendarea dreptului

    31/08/2016 Disp nr.82 privind modificarea comisiei de solutionare

    31/08/2016 Disp nr.81 privind modificarea comisiei de examen

    24/08/2016 Disp nr.80 privind convocarea consiliului local

    23/08/2016 Disp nr.79 privind numirea comisiei de evaluare

    17/08/2016 Disp nr.77 privind constituirea comisiei de examen

    17/08/2016 Disp nr.78 privind constituirea comisiei de examen

    12/08/2016 Disp nr.76 privind acordarea ajutoarelor

    12/08/2016 Disp nr.75 privind desemnarea domnului Stoica Iosif

    12/08/2016 Disp nr.74 privind desemnarea reprezentantului primarului

    09/08/2016 Disp nr.73 privind suspendarea din inițiativa salariatului a comtractului de muncă

    29/07/2016 Disp nr.72 privind incadrarea in munca

    29/07/2016 Disp nr.71 privind incadrarea in munca

    29/07/2016 Disp nr.70 privind incadrarea in munca

    21/07/2016 Disp nr.69 privind convocarea consiliului local

    20/07/2016 Disp nr.68 privind modificarea unor alocatii

    07/07/2016 Disp nr.67 privind constituirea comisiei

    07/07/2016 Disp nr.66 privind reorganiz comitet local

    30/06/2016 Disp nr.63 privind acordarea indemnizatiei

    30/06/2016 Disp nr.65 privind desemnarea persoanei responsabile

    30/06/2016 Disp nr.64 privind delegarea sarcinilor

    30/06/2016 Disp nr.62 privind acordarea indemnizatiei

    30/06/2016 Disp nr.61 privind acordarea indemnizatiei

    30/06/2016 Disp nr.60 privind acordarea indemnizatiei

    30/06/2016 Disp nr.59 privind modificarea cuantumului

    30/06/2016 Disp nr.58 privind rectificarea bugetului local

    19/02/2016 Disp nr.13

    15/02/2016 Disp nr.12

    15/02/2016 Disp nr.11

    03/02/2016 Disp nr.10

    03/02/2016 Disp nr.9

    26/01/2016 Disp nr.8

    22/01/2016 Disp nr.7

    22/01/2016 Disp nr.6

    18/01/2016 Disp nr.5

    18/01/2016 Disp nr.4

    12/01/2016 Disp nr.3

    12/01/2016 Disp nr.2

    06/01/2016 Disp nr.1


  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Lista functiilor din aparatul de specialitate al primarului comunei banisor la 31 martie 2018
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII NR. 52/2003 PE ANUL 2017
    • RUTI
    • Lista functiilor din aparatul de specioalitate al primarului la 30.09.2018
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • May 26

    ANUNT DE SELECTIE DOSARE SPRIJIN FINANCIAR DIN BUGETUL LOCAL

  • May 16

    ANUNT PRIVIND INREGISTRAREA SISTEMTICA A IMOBILELOR IN SECTORUL 35

  • May 5

    ANUNT DE PARTICIPARE PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR FINANTARI NERTAMBURSABILE PENTRU ACTIVITATI NONPROFIT DE INTERES LOCAL - SPORT

  • Mar 31

    LISTA FUNCTIILOR DIN APARATUL DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI LA 31.03.2025

  • Nov 15

    PROIECT DE HOTARARE IMPOZITE SI TAXE 2025

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Loc. Bănişor,Str. Principală, Nr. 29
Email: primaria_banisor@yahoo.com
Telefon: 0260-637571
Fax: 0260-637566
Cod poștal: 457030

Vizitatori: 415843

  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Bănişor | județul Sălaj | Dezvoltat de iStorm.ro