Primăria Bănişor,
județul Sălaj

Harta
  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • Plăți Online
    • Autentificare utilizator
    • Înregistrare utilizator nou PF/PJ
    • Plată fără autentificare
    • Plată Amenzi FD
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Lista functiilor din aparatul de specialitate al primarului comunei banisor la 31 martie 2018
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII NR. 52/2003 PE ANUL 2017
    • RUTI
    • Lista functiilor din aparatul de specioalitate al primarului la 30.09.2018
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

Dispozițiile Autorității Executive (2024)

  • Monitorul Oficial Local
  • Dispozițiile Autorității Executive (2024)
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2014
  • 2012
  • Dispozițiile Autorității Executive (2024)

    23/12/2024 DISP. NR. 121 STABILIREA DREPTULUI FAMILIILOR SI PERS. SINGURE INCADRATE IN CATEGORIA CONSUMATORILOR VULNERABILI

    19/12/2024 DISP. NR. 120 COMISIA COMUNALA PT. RECEPTIE LUCRARI DE DEMOLARE CLADIRI

    12/12/2024 DISP. NR. 117 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    10/12/2024 DISP. NR. 115 RECTIFICAREA DE BUGET

    06/12/2024 DISP. NR. 114 DELEGAREA EXERCITARII ATRIBUTIILOR DE OFITER DE STARE CIVILA

    04/12/2024 DISP. NR. 112 NUMIREA COMISIEI DE EXAMEN PT. OCUPAREA FUNCTIEI CONTRACT VACANTE DE MUNCITOR INTRETINERE

    26/11/2024 DISP. NR. 108 STABILIREA DR. FAM. SI PERS. SINGURE INCADRATE IN CATEG. CONS. VULNERAB.

    15/11/2024 DISP. NR. 107 COMISIA DE INVENTARIERE ANUALA 2024

    15/11/2024 DISP. NR. 106 APROBAREA PLANULUI ANUAL DE INSPECTIE FISCALA

    11/11/2024 DISP. NR. 103 STABILIREA LOCURILOR SPECIALE PT. AFISAJ ELECTORAL

    11/11/2024 DISP. NR. 102 PRIVIND COMISIA DE EVALUARE A OFERTELORPT. "STATII DE REINCARCARE PT. VEHICULE ELECTRICE...."

    08/11/2024 DISP. NR. 100 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    31/10/2024 DISP. NR. 99 PRIVIND ACORDAREA INDEMNIZATIEI PT PERIOADA CONCEDIULUI DE ODIHNA

    28/10/2024 DISP. NR. 97 COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR PT. SERVICII DE PREVENIRE SI INZAPEZIRE 2024-2025

    23/10/2024 DISP. NR. 96 RECTIFICARE DE BUGET

    11/10/2024 DISP. NR. 93 COMISIE RECEPTIE 'REABILITARE DISPENSAR UMAN.....'

    08/10/2024 DISP. NR. 92 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    08/10/2024 DISP. NR. 90 STABILIREA LOCURILOR SPECIALE PENTRU AFISAJ ELECTORAL

    01/10/2024 DISP. NR. 89/COMISIA DE RECEPTIE " REALIZARE PLATFORMA BETONATA...."

    19/09/2024 DISP. NR. 86 DESEMNARE REPREZENTANTUL PRIMARULUI IN CONS. ADM. SCOALA

    19/09/2024 DISP. NR. 85 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    10/09/2024 DISP. NR. 83 COMISIE EVALUARE OFERTE SERVICII CATERING

    22/08/2024 DISP. NR. 80 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    05/08/2024 DISP. NR. 79 CONVOCAREA CL IN SEDINTA DE INDATA

    31/07/2024 DISP. NR. 78 COMISIE RECEPTIE LUCRARI PRIN PNNR

    18/07/2024 DISP. NR. 73 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    03/07/2024 DISP. NR. 71 DELEGARE ATRIBUTII PRIMAR

    25/06/2024 DISP. NR. 58 COMPONENTA COMISIEI PT. CASARE BUNURI

    20/06/2024 DISP. NR. 57 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    17/06/2024 DISP. NR. 56 NUMIREA COMISIEI DE RECEPTIE "INCHIRIERE UTILAJE... DJ 191E"

    31/05/2024 DISP. NR. 54 APROBAREA MASURILOR ORGANIZATORICE IN VEDEREA PREGATIRII SI DESFASURARII IN BUNE CONDITII A ALEGERILOR

    23/05/2024 DISP. NR. 53 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    21/05/2024 DISP. NR. 52 APROBAREA MASURILOR ORGANIZATORICE IN VEDEREA PREGATIRII SI DESFASURARII IN BUNE CONDITII A ALEGERILOR

    09/05/2024 DISP. NR. 51 STABILIREA LOCURILOR SPECIALE PENTRU AFISAJ ELECTORAL

    29/04/2024 DISP. NR. 49 SCHIMBAREA SEDIULUI SECTIEI DE VOTARE NR. 83 BANISOR

    25/04/2024 DISP. NR. 48 RECTIFICARE DE BUGET

    18/04/2024 DISP. NR. 46 CONSTITUIREA ECHIPEI DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI "HUB-Habitate Utile in Bibliotecile din Romania"

    17/04/2024 DISP. NR. 45 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    16/04/2024 DISP. NR. 44 APROBAREA MASURILOR ORGANIZATORICE IN VEDEREA PREGATIRII SI DESFASURARII IN BUNE CONDITII A ALEGERILOR

    16/04/2024 DISP. NR. 43 RECTIFICARE DE BUGET

    05/04/2024 DISP. NR. 41 NUMIREA COMISIEI DE RECEPTIE SERVICII DE EXPLOATATIE FORESTIERA

    20/03/2024 DISP. NR. 32 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    22/02/2024 DISP. NR. 29 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    02/02/2024 DISP. NR. 25 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    23/01/2024 DISP. NR. 9 CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARE

    22/01/2024 DISP. NR. 8 ACTUALIZAREA COMISIEI CU ATRIBUTII DE MONITORIZARE

    12/01/2024 DISP. NR. 4 PRIVIND APROBAREA PLANULUI DE ACTIUNI PE ANUL 2024

    10/01/2024 DISP. NR. 2 CONVOCAREA CL IN SEDINTA EXTRAORDINARA DE INDATA

    05/01/2024 DISP. NR. 1 ACOPERIREA DEFINITIVA A DEFICITULUI SECTIUNII DE DEZV. 2023


  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Lista functiilor din aparatul de specialitate al primarului comunei banisor la 31 martie 2018
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII NR. 52/2003 PE ANUL 2017
    • RUTI
    • Lista functiilor din aparatul de specioalitate al primarului la 30.09.2018
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • May 26

    ANUNT DE SELECTIE DOSARE SPRIJIN FINANCIAR DIN BUGETUL LOCAL

  • May 16

    ANUNT PRIVIND INREGISTRAREA SISTEMTICA A IMOBILELOR IN SECTORUL 35

  • May 5

    ANUNT DE PARTICIPARE PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR FINANTARI NERTAMBURSABILE PENTRU ACTIVITATI NONPROFIT DE INTERES LOCAL - SPORT

  • Mar 31

    LISTA FUNCTIILOR DIN APARATUL DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI LA 31.03.2025

  • Nov 15

    PROIECT DE HOTARARE IMPOZITE SI TAXE 2025

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Loc. Bănişor,Str. Principală, Nr. 29
Email: primaria_banisor@yahoo.com
Telefon: 0260-637571
Fax: 0260-637566
Cod poștal: 457030

Vizitatori: 415843

  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Bănişor | județul Sălaj | Dezvoltat de iStorm.ro