Primăria Bănişor,
județul Sălaj

Harta
  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • Plăți Online
    • Autentificare utilizator
    • Înregistrare utilizator nou PF/PJ
    • Plată fără autentificare
    • Plată Amenzi FD
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Lista functiilor din aparatul de specialitate al primarului comunei banisor la 31 martie 2018
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII NR. 52/2003 PE ANUL 2017
    • RUTI
    • Lista functiilor din aparatul de specioalitate al primarului la 30.09.2018
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

Dispozițiile Autorității Executive (2022)

  • Monitorul Oficial Local
  • Dispozițiile Autorității Executive (2022)
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2014
  • 2012
  • Dispozițiile Autorității Executive (2022)

    29/12/2022 DISPOZITIA NR. 116 PRIVIND EXERCITAREA CFP

    23/12/2022 DISPOZITIA NR. 115 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL

    22/12/2022 DISPOZITIA NR. 114 PRIVIND NUMIREA COMISIEI COMUNALE LA RECEPTIA LUCRARILOR DE DEMOLARE SI CONSTATAREA SITUATIILOR DE AUTODEMOLARE

    22/12/2022 DISPOZITIA NR. 111 PRIVIND STABILIREA DREPTURILOR CONSUMATORILOR VULNERABILI

    21/12/2022 DISPOZITIA NR. 110 PRIVIND RECTIFICAREA DE BUGET

    15/12/2022 DISPOZITIA NR. 109 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    06/12/2022 DISPOZITIA NR. 106 PRIVIND RECTIFICAREA DE BUGET

    06/12/2022 DISPOZITIA NR. 103 PRIVIND CONSILIERUL DE ETICA

    06/12/2022 DISPOZITIA NR. 102 PRIVIND CONSTITUIREA COMISIEI DE INVENTARIERE ANUALA

    28/11/2022 DISPOZITIA NR. 101 PRIVIND STABILIREA DREPTURILOR CONSUMATORILOR VULNERABILI

    28/11/2022 DISPOZITIA NR. 100 PRIVIND NUMIREA COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR DEPUSE PT. SERVICII DE CATERING

    22/11/2022 DISPOZITIA NR. 97 PRIVIND DESEMNAREA PERSOANEI RESPONSABILE CU ACTIVITATEA DE DESZAPEZIRE

    16/11/2022 DISPOZITIA NR. 94 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    10/11/2022 DISPOZITIA NR. 93 PRIVIND COMPONENTA COMISIEI DE DISCIPLINA PT. FUNCTIONARII PUBLICI"

    10/11/2022 DISPOZITIA NR. 92 PRIVIND NUMIREA COMISIEI COMUNALE DE RECEPTIE A LUCRARILOR LA OB. DE INV. "AMENAJARE PLATFORMA SI ACHIZITIE VESTIARE

    20/10/2022 DISPOZITIA NR. 87 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    11/10/2022 DISPOZITIA NR. 78 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA EXTRAORDINARA

    10/10/2022 DISPOZITIA NR. 77 PRIVIND NUMIREA COMISIEI DE RECEPTIE" RIDICARE LA COTA FINALA A DRUMURILOR A CAMINELOR DE CANALIZARE IN LOC. PECEIU"

    10/10/2022 DISPOZITIA NR. 76 PRIVIND RECTIFICARE DE BUGET

    28/09/2022 DISPOZITIA NR. 72 PRIVIND RECTIFICAREA DE BUGET PE ANUL 2022

    16/09/2022 DISPOZITIA NR. 69 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    12/09/2022 DISPOZITIA NR. 68 PRIVIND REORGANIZAREA EXERCITARII CONTROLULUI FINANCIAR PREVENTIV

    05/09/2022 DISPOZITIA NR. 67 PRIVIND DESEMNAREA REPREZENTANTULUI PRIMARIEI IN CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII

    01/09/2022 DISPOZITIA NR. 65 PRIVIND RECTIFICAREA DE BUGET 2022

    18/08/2022 DISPOZITIA NR. 62 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    18/08/2022 DISPOZITIA NR. 61 PRIVIND RECTIFICAREA DE BUGET

    21/07/2022 DISPOZITIA NR. 60 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    18/07/2022 DISPOZITIA NR. 54 PRIVIND PROMOVAREA IN GRAD PROFESIONAL

    20/06/2022 DISPOZITIA NR. 49 PRIVIND NUMIREA COMISIEI COMUNALE DE RECEPTIE 'DESFUNDARI DE SANTURI DJ 191E, TAIERE VEGETATIE........"

    17/06/2022 DISPOZITIA NR. 48 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    17/06/2022 DISPOZITIA NR. 47 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL

    08/06/2022 DISPOZITIA NR. 45 PRIVIND CONSTITUIREA COMISIILOR DE EXAMEN SI DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR PT. EXAMENUL DE PROMOVARE

    25/05/2022 DISPOZITIA NR. 41 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    16/05/2022 DISPOZITIA NR. 40 PRIVIND SEMNAREA ELECTRONICA A CERERII DE FINANTARE"REABILITAREA SI MODERNIZAREA SEDIULUI PRIMARIEI......."

    13/05/2022 DISPOZITIA NR. 39 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA EXTRAORDINARA

    12/05/2022 DISPOZITIA NR. 38 PRIVIND RECTIFICAREA AN NR. 12/22.01.1944

    05/05/2022 DISPOZITIA NR. 36 PRIVIND DESEMNAREA PERSOANEI RESPONSABILE CU IMPLEMENTAREA PREVEDERILOR REFERITOARE LA DECLARATIILE DE AVERE

    21/04/2022 DISPOZITIA NR. 33 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    19/04/2022 DISPOZITIA NR. 31 PRIVIND INCETAREA SUSPENDARII RAPORTULUI DE SERVICIU SI RELUARE A ACTIVITATII D-NEI ACIU OLIMPIA EUGENIA

    18/04/2022 DISPOZITIA NR. 30 PRIVIND RECTIFICAREA DE BUGET

    05/04/2022 DISPOZITIA NR. 29 PRIVIND DESEMNAREA PERSOANEI RESPONSABILE POAD 2022

    28/03/2022 DISPOZITIA NR. 26 PRIVIND PROMOVAREA IN GRAD PROFESIONAL

    28/03/2022 DISPOZITIA NR. 25 PRIVIND PROMOVAREA IN GRAD PROFESIONAL

    28/03/2022 DISPOZITIA NR. 24 PRIVIND MODIFICAREA NR. DE ORE PT. BENEFICIARII VMG

    24/03/2022 DISPOZITIA NR. 22 PRIVIND CONSTITUIREA COMISIEI DE EVALUARE A PERFORMANTELOR PROFESIONALE ALE SECRETARULUI

    16/03/2022 DISPOZITIA NR. 21 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    04/03/2022 DISPOZITIA NR. 18 PRIVIND DESEMNAREA D-NULUI CADAR IOSIF CATALIN -VICEPRIMAR, PT. A INDEPLINI ATRIBUTIILE PRIMARULUI

    18/02/2022 DISPOZITIA NR. 14 PRIVIND CONSTITUIREA COMISIILOR DE EXAMEN SI DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR PT. EXAMEN PROMOVARE IN GRAD PROFESIONAL

    18/02/2022 DISPOZITIA NR. 13 PRIVIND CONSTITUIREA COMISIEI PENTRU CASAREA MIJLOACELOR FIXE SI OB. DE INVENTAR

    18/02/2022 DISPOZITIA NR. 12 PRIVIND STABILIREA COMISIEI PENTRU RECENSAMANTUL POPULATIEI SI LOCUINTELOR

    18/02/2022 DISPOZITIA NR. 11 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA EXTRAORDINARA

    11/02/2022 DISPOZITIA NR. 10 PRIVIND NUMIREA COMISIEI COMUNALE DE RECEPTIE PT. OB. "REPARATII REMIZA PSI"

    04/02/2022 DISPOZITIA NR. 8 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    19/01/2022 DISPOZITIA NR. 3 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    06/01/2022 DISPOZITIA NR. 2 PRIVIND ACOPERIREA DEFICITULUISECTIUNII DE DESVOLTARE PE ANUL 2021


  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Lista functiilor din aparatul de specialitate al primarului comunei banisor la 31 martie 2018
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII NR. 52/2003 PE ANUL 2017
    • RUTI
    • Lista functiilor din aparatul de specioalitate al primarului la 30.09.2018
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • May 5

    ANUNT DE PARTICIPARE PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR FINANTARI NERTAMBURSABILE PENTRU ACTIVITATI NONPROFIT DE INTERES LOCAL - SPORT

  • Mar 31

    LISTA FUNCTIILOR DIN APARATUL DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI LA 31.03.2025

  • Nov 15

    PROIECT DE HOTARARE IMPOZITE SI TAXE 2025

  • Oct 25

    ANUNȚ PRIVIND ACORDAREA AJUTORULUI PENTRU ÎNCÂLZIREA LOCUINȚEI

  • Oct 3

    Procese verbale centralizatoare alegeri locale 2024

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Loc. Bănişor,Str. Principală, Nr. 29
Email: primaria_banisor@yahoo.com
Telefon: 0260-637571
Fax: 0260-637566
Cod poștal: 457030

Vizitatori: 386219

  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Bănişor | județul Sălaj | Dezvoltat de iStorm.ro