Primăria Bănişor,
județul Sălaj

Harta
  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • Plăți Online
    • Autentificare utilizator
    • Înregistrare utilizator nou PF/PJ
    • Plată fără autentificare
    • Plată Amenzi FD
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Lista functiilor din aparatul de specialitate al primarului comunei banisor la 31 martie 2018
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII NR. 52/2003 PE ANUL 2017
    • RUTI
    • Lista functiilor din aparatul de specioalitate al primarului la 30.09.2018
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

Dispozițiile Autorității Executive (2021)

  • Monitorul Oficial Local
  • Dispozițiile Autorității Executive (2021)
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2014
  • 2012
  • Dispozițiile Autorității Executive (2021)

    28/12/2021 DISP. NR. 134 PRIVIND NUMIREA COMISIEI COMUNALE DE RECEPTIE A LUCRARILOR LA OBIECTIVUL "REPARATII ANEXA SI CONSTRUIRE GARAJ LA DISPENSAR UMAN...."

    15/12/2021 DISP. NR. 130 PRIVIND REORGANIZAREA COMISIEI DE SELECTARE A ARHIVEI

    15/12/2021 DISP. NR. 129 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    09/12/2021 DISP. NR. 128 PRIVIND CONSTITUIREA COMISIEI DE INVENTARIERE

    19/11/2021 DISP. NR. 124 PRIVIND RECTIFICAREA DE BUGET

    17/11/2021 DISP. NR. 123 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL

    09/11/2021 DISP. NR. 121 PRIVIND DESEMNAREA UNEI PERSOANE RESPONSABILE CU URMARIREA DERULARII CONTRACTULUI DE FINANTARE SI A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA

    01/11/2021 DISP. NR. 118 PRIVIND NUMIREA COMISIEI COMUNALE DE RECEPTIE A LUCRARILOR DE EXTINDERE, FURNIZARE SI MONTARE A UNUI SISTEM DE TELEVIZIUNE CU CIRCUIT INCHIS

    22/10/2021 DISP. NR. 107 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    12/10/2021 DISP. NR. 105 PRIVIND REORGANIZAREA COMITETULUI LOCAL PT. SITUATII DE URGENTA

    06/10/2021 DISP. NR. 103 PRIVIND CONSTITUIREA COMISIEI PT. PROBLEME DE APARAREW

    27/09/2021 DISP. NR. 99 PRIVIND DESEMNAREA REPREZENTANTULUI PRIMARIEI IN CONSILIUL DE ADM. AL SCOLII PE ANUL SCOLAR 2021-2022

    27/09/2021 DISP. NR. 97 PRIVIND NUMIREA COMISIEI COMUNALE DE RECEPTIE PT. "LUCRARI DE MODERNIZARE GRUP SANITAR"

    20/09/2021 DISP. NR. 95 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    17/09/2021 DISP. NR. 94 PRIVIND RECTIFICAREA ACTULUI DE CASATORIE NR. 18/1971

    17/09/2021 DISP. NR. 93 PRIVIND RECTIFICAREA ACTULUI DE NASTERE NR. 16/1946

    25/08/2021 DISP. NR. 88 PRIVIND DESEMNAREA D-NULUI CADAR IOSIF CATALIN CARE VA INDEPLINI ATRIBUTIILE PRIMARULUI PE DURATA CONCEDIULUI DE ODIHNA

    24/08/2021 DISP. NR. 87 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    10/08/2021 DISP. NR. 84 PRIVIND NUMIREA COMISIEI COMUNALE DE RECEPTIE A OB. "REPARATII SI LUCRARI DE INTRETINERE PE DR. TOG....."

    23/07/2021 DISP. NR. 81 PRIVIND RECTIFICAREA ACTULUI DE NASTERE NR. 100/1950

    23/07/2021 DISP. NR. 80 PRIVIND RECTIFICAREA ACTULUI DE NASTERE NR. 68/1959

    22/07/2021 DISP. NR. 79 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    08/07/2021 DISP. NR. 76 PRIVIND DESEMNAREA PERS. RESP. POAD

    24/06/2021 DISP. NR. 74 PRIVIND NUMIREA COMISIEI COMUNALE DE RECEPTIE A OB. "MODERNIZARE ILUMINAT PUBLIC......."

    22/06/2021 DISP. NR. 73 PRIVIND NUMIREA IN FUNCTIA PUBLICA DE CONDUCERE DE SECRETAR GENERAL

    17/06/2021 DISP. NR. 72 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    07/06/2021 DISP. NR. 68 PRIVIND REORGANIZAREA CLSU

    07/06/2021 DISP. NR. 67 PRIVIND DESEMNAREA PERSOANEI RESPONSABILE CU MONITORIZAREA SITUATIILOR DE PANTOUFLAGE

    24/05/2021 DISP. NR. 65 PRIVIND RECTIFICAREA ACTULUI DE DECES NR. 65/1950

    20/05/2021 DISP. NR. 64 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    12/05/2021 DISP. NR. 62 PRIVIND DELEGAREA ATRIBUTIILOR PT. VICEPRIMAR

    28/04/2021 DISP. NR. 58 PRIVIND RECTIFICAREA DE BUGET

    23/04/2021 DISP. NR. 57 PRIVIND RECTIFICAREA ACTULUI DE DECES PT. SANDOR FLORIAN

    16/04/2021 DISP. NR. 55 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    19/03/2021 DISP NR. 43 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    04/03/2021 DISP. NR. 41 PRIVIND BUGETUL PROVIZORIU 2021

    01/03/2021 DISP. NR. 39 PRIVIND ASUMAREA LISTEI CU DESTINATARII FINALI

    23/02/2021 DISP. NR. 36 PRIVIND CONSTITUIREA COMISIEI DE AVIZARE A CERERILOR DE ORGANIZARE A ADUNARILOR PUBLICE

    23/02/2021 DISP. NR. 35 PRIVIND CONSTITUIREA UNITATII LOCALE DE SPRIJIN STRUCTURA A CENTRULUI LOCAL DE COMBATERE A BOLILOR TRANSMISIBILE ALE ANIMALELOR

    22/02/2021 DISP. NR. 34 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    03/02/2021 DISP. NR. 30 PRIVIND DESEMNAREA PERS. RESP. CU INSCRIEREA DATELOR RAN SI RENNS

    03/02/2021 DISP. NR. 29 PRIVIND ASUMAREA LISTEI CU DESTINATARII FINALI MESE CALDE

    18/01/2021 DISP. NR. 9 PRIVIND CONVOCAREA CL IN SEDINTA ORDINARA

    14/01/2021 DISP. NR. 7 PRIVIND RESPONSABILI POAD 2021

    11/01/2021 DISP. NR. 6 PRIVIND DESEMNAREA PERSOANEI RESPONSABILE CU ACTIVITATEA DE DESZAPEZIRE PE STRAZI SI DRUMURI COMUNALE 2020-2021

    11/01/2021 DISP. NR. 5 PRIVIND DESEMNAREA PERSOANEI RESPONSABILE CU ACTIVITATEA DE DESZAPEZIRE

    06/01/2021 DISP. NR. 3 PRIVIND ACOPERIREA DEFINITIVA A DEFICITULUI SECTIUNII DE DESVOLTARE

    04/01/2021 DISP. NR. 2 PRIVIND ASUMAREA LISTEI CU DESTINATARII FINALI


  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Lista functiilor din aparatul de specialitate al primarului comunei banisor la 31 martie 2018
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII NR. 52/2003 PE ANUL 2017
    • RUTI
    • Lista functiilor din aparatul de specioalitate al primarului la 30.09.2018
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • May 26

    ANUNT DE SELECTIE DOSARE SPRIJIN FINANCIAR DIN BUGETUL LOCAL

  • May 16

    ANUNT PRIVIND INREGISTRAREA SISTEMTICA A IMOBILELOR IN SECTORUL 35

  • May 5

    ANUNT DE PARTICIPARE PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR FINANTARI NERTAMBURSABILE PENTRU ACTIVITATI NONPROFIT DE INTERES LOCAL - SPORT

  • Mar 31

    LISTA FUNCTIILOR DIN APARATUL DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI LA 31.03.2025

  • Nov 15

    PROIECT DE HOTARARE IMPOZITE SI TAXE 2025

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Loc. Bănişor,Str. Principală, Nr. 29
Email: primaria_banisor@yahoo.com
Telefon: 0260-637571
Fax: 0260-637566
Cod poștal: 457030

Vizitatori: 415845

  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Bănişor | județul Sălaj | Dezvoltat de iStorm.ro